Kushtet e përgjithshme
17/04/2020 2020-10-31 17:00Kushtet e përgjithshme
Kushtet dhe afatet e përgjithshme të shitjeve në online shop
Për të bërë një porosi, thjesht ndiqni këto hapa:
1. Zgjidhni artikullin e dëshiruar.
2. Zgjidhni sasinë që dëshironi.
3. Shtypni butonin “Shtoni në shportë”. Do ju hapet shporta ku mund të shikoni produktin dhe sasinë. Ju mund të vazhdoni me porosinë ose të kthehni mbrapa dhe të shtoni produkte të tjera.
4. Për të vazhduar me porosinë vetëm klikoni butonin “Përfundo porosinë”.
5. Plotësoni të dhënat tuaja.
6. Kliko butonin “Përfundo porosinë”.
Çmimi i transportit?
Për blerje më shumë se vlera 800 lekë transporti është falas.
Për blerje më pak se vlera 800 lekë transporti kushton 200 lekë brenda Tiranës dhe 300 lekë jashtë Tiranës, brenda territorit të Shqipërisë.
Si ta di se më është konfirmuar porosia?
Pas porosisë, do të pranoni një e-mail në llogarinë tuaj ku do të njoftoheni se porosia tuaj është pranuar.
Kur do të më arrijë porosia?
Pasi të dërgohet porosia nga ana juaj, ju do të merrni një email konfirmimi se porosia juaj është duke u përpunuar. Ju lutem vini re, porosia juaj do të arrijë brenda 3-5 ditëve.
A mund ta anuloj porosinë/ ndërroj produktin?
Koha e ndrrimit të artikullit duhet të bëhet brenda 3 ditëve me kuponin fiskal përkatës dhe produktin e pa hapur/dëmtuar/përdorur. Për më shumë kontaktoni kujdesin ndaj klientit në email adresën:
[email protected]. Shpenzimet postare për ndrim të artikullit i takojnë blerësit.
Ndrrimet e produkteve bëhen vetëm në raste kur specifikisht ka problem produkti dhe mund te provohet një gjë e tillë. Në asnjë rast nuk mund të bëjmë rimbursim me para në dorë (cash), e sa i përket kthimit/ndërrimit të produktit ka formë te caktuar varësisht prej llojit të produktit dhe rastit të ndërrimit apo kthimit. Gjithsesi nëse keni diçka të paqartë rreth kësaj pike, mund të na kontaktoni në çdo kohë përmes telefonit apo email adresës.